Search: Universität Siegen

Start a new search
Add/Remove Filters (1 filters currently applied)

Results 1-10 of 77 (Search time: 0.015 seconds).
 |  Relevance

 

Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12021Dashboard design and the ‘datafied’ driving experienceHind, Sam 
22020Die Kundenperspektive des Video-on-Demand-Marktes: Entscheidungskriterien bei zunehmendem Angebot und WettbewerbQuint, Veronica 
32019Sensormedien : eine medien- und praxistheoretische AnnäherungThielmann, Tristan 
42022From healthy communities to toxic debates: Disqus’ changing ideas about comment moderationPaßmann, Johannes ; Helmond, Anne ; Jansma, Robert 
52023Popularisierung von Dankesritualen in der Bürgermeisterkommunikation in Sozialen MedienBörner, Viviane ; Habscheid, Stephan 
62022Unfälle. Kulturen und Medien der AkzidenzMaeder, Dominik ; Ernst, Christoph ; Sprenger, Florian ; Bee, Julia ; Hüttemann, Felix ; Lehnert, Sigrun ; Oxen, Nicolas ; Schröter, Jens ; Doubali, Benjamin ; Richter, Sebastian R. , et al
72020Intelligente Persönliche Assistenten im häuslichen Umfeld : Erkenntnisse aus einer linguistischen Pilotstudie zur Erhebung audiovisueller InteraktionsdatenHector, Tim Moritz ; Hrncal, Christine 
82022The ‘Conditional Voice Recorder’: Data practices in the co-operative advancement and implementation of data-collection technologyHector, Tim ; Niersberger-Gueye, Franziska ; Petri, Franziska ; Hrncal, Christine 
92017Home computer on the lineRöhr, Matthias 
102020Material mediations complicate communication privacy managementLehmuskallio, Asko ; Lampinen, Airi 
Results 1-10 of 77 (Search time: 0.015 seconds).