Zitierlink: http://dx.doi.org/10.25819/ubsi/9911
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Dokumentart: Periodical Part
Titel: Media ethnography
AutorInn(en): 
Institut: DFG-Sonderforschungsbereich 1187 "Medien der Kooperation" 
Schlagwörter: Media ethnography, Medienethnographie
DDC-Sachgruppe: 302.23 Medien (Kommunikationsmittel), Medienwissenschaft
GHBS-Notation: KNZZ
KLEZ
Erscheinungsjahr: 2019
Publikationsjahr: 2021
Journal: Media in action : interdisciplinary journal on cooperative media 
Auch erschienen: Media in action : interdisciplinary journal on cooperative media ; 2019,1: Media ethnography. – Siegen : SFB 1187 Medien der Kooperation, Universität Siegen. - ISSN 2567-9082.
Zusammenfassung: 
Contents
Editorial
Thematic Focus: Media Ethnography
Media Ethnography and Participation in Online Practices / David Waldecker, Kathrin Englert, Wolfgang Ludwig-Mayerhofer, Oliver Schmidtke
The Story is Everywhere. Dispersed Situations in a Literary Role Play Game / Wolfgang Reißmann
Co-operation and/as Participant Observation: Reflections on Ethnographic Fieldwork in Morocco / Sim...
DOI: http://dx.doi.org/10.25819/ubsi/9911
URN: urn:nbn:de:hbz:467-19009
URI: https://dspace.ub.uni-siegen.de/handle/ubsi/1900
Lizenz: Creative Commons BY-SA 4.0    Creative Commons BY-SA 4.0
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